top of page
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

יש לי עסק חדש בתחום הביוטי- מה אני יכולה לעשות?


פונות אליי בשבוע יזמיות בתחום הביוטי שיש להן עסק חדש או קטן,
והתקציב שלהן פחות רלוונטי לשירות שאנחנו נותנות.

אני משתדלת לכוון בשיחות הטלפון עד כמה שאני יכולה בטיפים ועצות
והחלטתי לכתוב את הכל ולתת גישה לכל מי שצריכה עוד מידע והסברים ברורים.
אם זאת את, נעים להכיר! 



כאחת שמכירה את העולם שלך ואת עולם הפרסום כדאי לך להמשיך לקרוא
*המאמר נכתב בלשון נקבה אבל מתאים גם ליזמים מכל המינים בתחום הביוטי.

מיתוג

בין אם את נותנת שירות או מוכרת מוצרים בתחום,
את צריכה שם למותג, ושפה למותג - לוגו, צבעי מותג וכו'.
הדבר הזה מתבטא בסושיאל, באתר, באריזות ובכל מה שהעסק שלך הולך למכור.
ואם לדוגמא בחרת למותג שלך את הצבעים כחול וירוק, פחות מומלץ לפרסום פתאום בצהוב וורוד.


 

חשיפה

אם שם המותג כולל את השם שלך (לדוגמא "אביבה קוסמטיקה") – את תהיי חייבת להיחשף.
וכאן תמיד אני שומעת התנגדויות...
"אבל אני לא אוהבת לעמוד מול מצלמה"
"אני לא יודעת להצטלם"
זה הכל מובן ואני מודעת לפחד
אבל אנשים מגיעים לאביבה והם צריכים לדעת מי זו אביבה.
 
נכון בהתחלה זה מביך, אבל עם הזמן זה הופך ל"שגר ושכח".
התוכן שלך לא חייב להיות חושפני לחיים שלך, (למרות שהקהל מאוד אוהב את האותנטיות של חיי היום יום), את יכולה לשמור אותו מקצועי, לתת טיפים, לספר סיפורי לקוחות, לתת ללקוחות לדבר בשמך, להראות תהליך טיפולי על לקוחה, וכן, את יכולה גם לעשות שטויות של טיק טוק-
רק שירגיש לך נכון.

 טיפים לצילום נכון

חשוב לציין שאיכות הצילום צריכה להיות טובה פלוס פלוס!
·        נקי את העדשה של הנייד היטב לפני כל צילום.
·        נסי להשתמש בתאורה טבעית של אור יום/ תשקיעי ברינג איכותי.
·        תשקיעי בחצובה וצלמי מזוויות שונות.
·        קחי השראה לסרטונים מהרשתות החברתיות השונות- טיקטוק, אינסטגרם, יוטוב. בעברית ובאנגלית ותהפכי את זה לסטייל שלך.
 
מרגישה שאת עדיין לא מצליחה להתניע את זה?
 מוזמנת לסגור איתנו יום צילום שבו גם נכתוב לך תסריטים.
 
אם שם המותג שלך לא כולל את השם שלך ויש לך בעיה של חשיפה,
תני למשפיעניות רשת לדבר בשמך.
זה אמנם ידרוש השקעה כספית כבדה ולכן אפשרי שתתחילי מחברות ומשפחה אבל לפחות לא תצטרכי להיחשף...
(גילוי נאות – מותג חייב פנים על מנת ליצור חיבור עם הקהל. גם למותגים גדולים יש פרצופים שמייצגים אותם).


 

אל תקני עוקבים מזוייפים.

לא. אל.
גם אם הבטיחו לך חשיפה, וזה יעשה לך פלאים לעסק – זה לא.
זה יהרוס לך את החשיפה האורגנית ובעתיד כשתבואי אליי לממומן (כי אנחנו מכוונות גבוה), אז הממומן שלך לא יקבל חשיפה ואת תוציאי המון כסף לפח כי פעם קנית 10,000 עוקבים ב100 ₪.
 

תוכן רלוונטי

אם את נותנת שירותים בתחום הקוסמטיקה, ומעלה תכנים שקשורים לקוסמטיקה,
אז בבקשה אל תעלי פתאום תמונה/סרטון של- הפרשת חלה/בת מצווה לילדה/חופשה עם החברות בתאילנד.
או דוגמא נוספת שקוראת לא מעט בתחום הביוטי:
את קוסמטיקאית שמתמחה במכשור רפואי אבל כל הפיד שלך באינסטגרם אלו תמונות של לק ג'ל.  
תהיי רלוונטית למה שאת רוצה למכור.

 אסיים בכך שאת תהיי חייבת להשקיע באופן אורגני (פוסטים, סטוריז, רילסים וכו) הרבה לפני שתצאי לממומן.
חשוב שתצרי קודם תשתית.
ממליצה לך את הפוסטים שאת מעלה לפרסם בקבוצות פייסבוק ביישוב שלך, להציע הטבה, לבקש מלקוחות יפות שיש לך לעשות איתך שת"פ, ולעשות כמה שיותר רעש לפני הממומן.

אם יש לך פלאפון ויש לך את המקצועיות שלך, תוסיפי טיפה אסתטיקה - והשמיים הם הגבול.
עד כה מקווה שעזרתי,
ואם את מרגישה שאת יכולה להמשיך לשלב הבא שזה פרסום ממומן – אני פה בשבילך! 
שלחי לי הודעה.

0 views0 comments

Commentaires


bottom of page