top of page

למה פרסום הסרת שיער בלייזר הפך להיות יקר?

לייזר, האם זה עדיין עסק רווחי?




דמיינו לכם את התמונה הבאה:
אתם קונים/משכירים מכונת לייזר ב5-7 אלף ש"ח לחודש,
מקבלים לקוחה לסדרה של 10 טיפולי כל הגוף במחיר של 8-12 אלף ש"ח,
לקוחה אחת כזאת בחודש והחזרתם השקעה פלוס פלוס
נשמע כמו עסק ריווחי ומדהים נכון?..

אז זהו, שהמצב היום קצת מסובך יותר..

בואו נתחיל מההתחלה,
עד לפני כמה שנים הסרת שיער בלייזר היה טיפול שיכל להיעשות רק ע"י רופא



אבל מאז שהטכנולוגיה השתפרה, ואורכי הגל גדלו, המכשירים נעשו בטוחים יותר לשימוש ובכך הרבה פחות נזק יכול להיגרם בטיפולים
רק צריך ללמוד את המכונה, להיות שירותי ואדיב וזהו בעיקרון...

כל אחד, כל אחד ! יכול להשכיר מכונה ולהתחיל לטפל בלייזר ללקוחות.

לממשלת ישראל כיום אין שום רפורמה בנוגע לטיפולי לייזר.
לא מבחינת מי יכול לטפל ובטח לא במחירון...
כי נגיד ותחליטו להשכיר מכונת לייזר,
אתם תקבלו את המכונה עם מחירון ללקוח לאזורי טיפול מסויימים או לסדרות,
אני מצטערת לבאס אתכם,
המחירון הזה הוא בגדר המלצה בלבד.

לא מזמן ראיתי ילדה בטיקטוק שלוקחת 20 ש"ח לטיפול לייזר…

אז מה קורה כאן?
כל אחד יכול לקנות את המכונה - כן
כל אחד יכול להשתמש במכונה- כן
כל אחד יכול לקבוע מחירון לפי ראות עיניו- כן.

*אני מציינת כאן שאני לא מתייחסת לאיכות הטיפול, כי בגלל כל המתואר עד עכשיו אתם יכולים להבין שצרות בדמות שיעור יתר, פיגמנטציה וכוויות מציפות את השוק. והכל בגלל חוסר הבנה מקצועית ורק הרצון "לדפוק קופה".
שיטוט קצר בגוגל ייתן לכם סיפורי זוועות. לדוגמא>>>



איך כל זה קשור לפרסום?
עד לפני שנתיים-שלוש, בטח בתקופה הקורונה (תור הזהב למי שעסק בפרסום ממומן) המחיר לליד/פנייה ללייזר עמד על פחות מ10 ש"ח.
בשנתיים האחרונות המחיר עלה בעשרות אחוזים לסכום של 45-60 ש"ח
ובשנה האחרונה המגמה שוברת שיאים ואף מגיעה ל-100 ש"ח פלוס….

יועצת עסקית שהכרתי, שמתחייבת ל100% תוצאות, אמרה לי לפני כמה חודשים שהיא לא יכולה לעבוד עם מכוני לייזר, כי אי אפשר להתחייב לתוצאות בתחום הזה.
בתור מי שמפרסמת עסקים בתחום הביוטי, אני מתחילה להסכים איתה.

אבל עדיין יש מכוני לייזר סופר מצליחים, איך הם עושים את זה??
התשובה פה היא לא בפרסום הממומן אלא 100% בשיווק האורגני- אינטסגרם וטיקטוק בעיקר.
זה צריך להיות כיפי, תוסס, שמח, היסטרי, צבעוני, מרגש.
הרבה יותר משאר תחומי הביוטי שמסתפקים בתמונות וסרטונים של לפני ואחריי.

זה דורש להיות בפרונט ולדבר עם הקהל, להצחיק ולרגש אותו, להתחבר אליו באופן אישי ולתת לו להרגיש שזה המקום הבטוח ביותר בשבילו.
אני ממליצה לחפש לייזר בטיקטוק ולראות איך הדור הבא מצליח לקחת את זה 15 צעדים קדימה.
הדבר השני שעובד למכוני לייזר גדולים זה פה לאוזן, ברגע שנכנסה לקוחה אחת, שקיבלה מחיר, שירות ותוצאה מצויינת, היא ב90% תביא את כל המשפחה והחברות איתה.
גם את זה אפשר להגיד על כל תחומי הביוטי, אבל בלייזר מדובר על סקיילים גבוהים.

ההמלצה האחרונה שלי… אל תבנו את כל העסק שלכם רק על לייזר.
תתנו שירותים נוספים בתחומי הביוטי, רוב מכונות הלייזר מציעות גם טיפולים נלווים כמו המסות שומן, טיפולי מיצוק, הורדת סימני מתיחה ועוד. ואם אין אז להוסיף טיפולי ביוטי קלאסיים של טיפולי פנים, לק ג'ל ואפילו לחשוב להשכיר את העסק ביחד עם החלקות, מה שלא יהיה.
-זאת השיטה השלישית להבאת לקוחה נאמנה- שתרכוש שירות אחר,
תכיר אותך כבעלת מקצוע, תרגיש בנוח ולאחר מכן תתעניין בלייזר.

התחום הזה נהיה פרוץ מחודש לחודש ורואים את זה במגמת עליה של מחירי לידים.
תשקיעו באורגני, תבנו מוצרים נוספים, ותפרסמו מבצעים ללקוחות נאמנות שלכן.
שיהיה בהצלחה :)

יש לכם עסק בתחום הביוטי והוא צריך חום ואהבה בממומן/סושיאל?
מוזמנים לשלוח לנו הודעה ונחזור אליכם בשעות הפעילות >>> לחצו על הכפתור



3 views0 comments

댓글


bottom of page